Welcome, Guest. Please login or register.

Aquashop

ReefrooM

NewBlock

Pobednička fotografija ''Foto konkursa Januar 2018.''

Lamprologus ornatipinnis (Cameron bay) člana ''Nzivkovic''

Author Topic: Diskus genetika i problemi....  (Read 22977 times)

Offline flojd

• Značajni član
Re: Diskus genetika i problemi....
« Reply #20 on: 24 January, 2011, 18:28:47 »
Lepa i ozbiljna tema za ljude koji se bave razmnozavanjem i  ukrstanjem ovih riba.
Ja sam jos uvek pocetnik u tim vodama ali se vodim nekim mislima da treba eksperimentisati sa ukrstanjma medju bojama. Tad nastaju lepi varijateti a ujedno dobijes i ribe koje su izvornih varijateta (mama i tata).
Ukrstanjem Alenkera kao tate i marlboro kao mame dobio sam delom koji su kao mama, deo koji su kao tata i par riba koje vuku i na jednu i na drugu stranu. E sad je pitanje kakvi su im babe i dede pa dok ne odrastu i ne dobiju punu boju ne znam kakvi ce u celosti biti. :)
Uskoro postavljam slike svojih riba.
Eto o takvoj raspodeli boja sam pricao.Ne moze se protiv pravila genetike.Na zalost do sada smo pricali o prostom nasledjivanju osobina.Licno ne verujem da iko od nas zna ista o poligenskom nasledjivanju kod diskusa.
Miloske ajde stavi slike,ako moze,od sve tri grupe obojenosti posebno i daj nam neka zapazanja o ribama(napredak i razlike u njemu,i tvoje licno,pristrasno,koji je najlepsi ;))
Pozdrav

Offline milloske

• Član
« Reply #21 on: 24 January, 2011, 20:06:37 »
Uradio sam fotke ali nisu ispale kako treba zbog svetla ali sad kad je trenutak (mrak) Ja sam na poslu pa se nadam da do srede sredim fotke. :)
Po meni je najbolje ukrstati ribe koje nisu u srodstvu i istih boja. Naravno po mogucstvu od poznatog odgajivaca.  Dobra je konbinacija i divljaka sa nekim hibridom jer se tako "osvezi" boja i dobije kvalitetnija riba. Za sve to je potrebno vreme i veliko strpljenje. Tako je sa svim ribama.  :) :) :) Bez muke nema akvaristike. :)

Offline milloske

• Član
« Reply #22 on: 24 January, 2011, 20:53:26 »