Welcome, Guest. Please login or register. Did you miss your activation email?

Aquashop

Author Topic: pomozite pocetniku!  (Read 6479 times)

Offline Shteff

• Član
pomozite pocetniku!
« on: 12 May, 2008, 21:41:31 »
Cao svima, moje ime je Stefan. Planiram da kupim akvarijum od oko 150 litara i zelim da uzgajam ciklide. Uzgred totalni sam pocetnik. Skinuo sam sa interneta knjigu "vodic za potpune pocetnike u akvaristici", procitao je i odlucio se za ciklidni akvarijum. Moja ideja je da u tom akvarijumu drzim sto je moguce vece primerke ( u startu bi kupio mlade i male ), i konkretno su mi se svideli Tropheus sp. Rutunga.  ovi primerci sto sam ih ja video su bili oko 10-12cm, to je neka velicina koja mi se svidja. Zanima me sledece:

1. koje primerke mi preporucujete kao pocetniku ( uzmite u obzir i velicinu mog akvarijuma ), i koliko komada ( vise bi voleo da imam 5-6 vecih ribetina nego 30 malih )?
-jedan prodavac me je zaplasio da je minimum da imam 35 ciklida u akvarijumu, jer ce se inace medjusobno pobiti. Plasim se da ce u mom akvariumu to vise liciti na bazen sa saranima u ribarnici .
2. kolika je maksimalna duzina ribetine koja je optimalna za akvarijum od 150L?
3. u istom akvraijumu gde sam video Tropheus sp. Rutunga, bila je jos jedna ribetina, ovako kao laik mislim da je u pitanju neka vrsta cistaca, tamno sive boje, duzine nekih 12cm. Jako mi se dopala, ali nigde nisam uspeo da nadjm ni jednu sliku niti informaciju o toj ribici, a voleo bih i nju da imam u akvarijumu
4. da li postoji negde baza podataka sa slikama ciklida i informacijama o velicini, kompatibilnosti sa drugim ciklidima i biljkama, vrsti hrane koju uzimaju itd..?

Izvinjavam se ako na ova pitanja vec postoje odgovori na forumu, probao sam da citam ostale topike, ali mi je kao pocetniku sve jako konfuzno. Hvala unapred za svaku informaciju, pozdrav
Stefan
« Last Edit: 12 May, 2008, 22:30:16 by piroman »

Offline ludak

• Veoma napredan član
  • Vracam se!!!
Re: pomozite pocetniku!