Welcome, Guest. Please login or register.

Aquashop

ReefrooM

NewBlock

Pobednička fotografija ''Foto konkursa Januar 2018.''

Lamprologus ornatipinnis (Cameron bay) člana ''Nzivkovic''

Author Topic: Početnik sa akvarijem 180x55x60 pun pitanja i nedoumica  (Read 9583 times)

Offline galejr

• Početnik
  • *
Početnik sa akvarijem 180x55x60 pun pitanja i nedoumica
« on: 10 February, 2013, 18:23:01 »
Poštovanje,

akvarij imam od 94., jednom sam imao postavu ciklida, ali sam ju zbog nedostatka bilja i premalenog akvarija zamjenio sa živorotkama, neonkama, skalarima i nekoliko malih ciklida.
Sada sam se odlučio napraviti veći akvarij u kojemu ću držati samo ciklide, ali kako sam totalni laik došao sam ovdje da me posavjetujete. Kako imam previše pitanja, neznanja i nedoumica, ja ću napisati dimenzije akvarija, a Vas molim da mi napišete sve ostalo :)

Dakle, akvarij je dimenzija 180x55x60....
kakvu rasvjetu staviti, kako napraviti pozadinu i kamenje od one pjene, kakav šljunak staviti, koji filter koristiti, trebam li onaj uređaj za pravljenje valova itd itd. Mogu li negdje naručiti tvornički napravljen poklopac, dečko koji će raditi akvarij mi može napraviti od drveta, kantirati ga itd. jer bi mi se venge boja uklopola sa ostalim, ali nekako mislim da su sigurniji i kvalitetniji tvornički napravljeni poklopci.
To bi bila moja prva pitanja (ona vezana uz tehnikalije)
Sva ostala pitanja su vezana uz izbor riba, dakle koliko čistača trebam staviti, koliko mogu ciklida držati u njemu, koje ciklide staviti (više mi se sviđaju oni jačih boja: plavi, žuti, narančasti i one kombinacije tamnih boja sa nekom jakom bojom), dakle nemam pojma kako se koji zovu, znam samo kakvi mi se sviđaju. Gdje da kupim te ribe, iz Vinkovaca sam, ali nije mi problem doći po ribu u Srbiju ili BiH.
Volio bih imati i bilje u akvariju, čuo sam da anubiasi mogu ići sa ciklidima, kako je sa ostalim biljem (valisnerijom i sl.)
Dakle, jako puno pitanja-želja i dosta volje, znanja ni malo.